-
1
Manual Përdorimi për Administrator të Tentants në Platformën MësoVET
-
1
Nga vizioni në realitet – Raste të suksesshme të një ore mësimore me platformën MësoVET
-
1
Raste Frymëzuese – Praktikat profesionale të nxënësve në Arsim Profesional
-
1
Kurse të shkurtra
-
1
Provimet e nivelit në arsimin profesional zhvillohen në platformën MësoVET
-
1
Zhvillohet maratona e prezantimit të 55 lëndëve të reja në platfomën MësoVET
-
1
Webinari: “Digjitalizimi i procesit mësimor nëpërmjet platformës MësoVET”
-
1
Zhvillimi i orëve mësimore model nëpërmjet platformës MësoVET
-
1
Webinar: Arkiva Digjitale për menaxhimin e dokumentimit shkollor në një sistem menaxhimi të mësimit
-
1
Shkolla Hamdi Bushati krijon arkivën digjitale për menaxhimin e dokumentimit shkollor
-
1
Transformimi i vlerësimit në shkolla: Si testimet online lehtësojnë punën tuaj si mësues
-
1
Programi i Shkëmbimit të mësuesve për të ndjekur përdorimin e MësoVET në mësimdhënien në klasë
-
1
Mësuesit kapacitohen për zhvillimin e provimeve të nivelit në platformën MësoVET
-
1
Krijimi i bankave të pyetjeve në platformën MësoVET si lehtësues në përgatitjen e kuiceve
-
1
Inteligjenca Artificiale në mësimdhënie: si mund të përdorin mësuesit ChatGPT
-
1
Kapacitimi i koordinatorëve të Njësisë së Zhvillimit
-
1
Nxënësit njihen me ndryshimet në platformën Mësovet
-
1
Pse është e rëndësishme të mbështeten mësuesit në përdorimin e TIK?
-
1
Kurs i shkurtër për nxënësit tuaj: Si të përpilojmë një CV cilësore?
-
1
Platforma MësoVET po vijon të pasurohet me materiale digjitale
-
1
Të mësuarit gjatë gjithë jetës
-
1
Kurs i shkurtër për nxënësit tuaj: Si të shkruajmë një e-mail?
-
1
Përdorimi i videove të shkurtra ndërvepruese në mësimdhënie
-
1
Si mësojnë të rinjtë sot?
-
1
Rotacioni sipas stacioneve: një orë mësimore ndryshe në lëndën e matematikës
-
1
Rotacioni në laborator: aplikimi i njohurive duke u argëtuar
-
1
Mësimi i kombinuar si një alternativë e mësimit ballë për ballë
-
1
Një qasje hibride: ndërthurja e klasës së përmbysur me modelin e rotacionit sipas stacioneve
-
1
6 aftësi që çdo mësues duhet t’ua mësojë nxënësve
-
1
Webinar ‘’Qasja kapilare e digjitalizimit në shkollë nëpërmjet Personit Kyç të Digjitalizimit’’
-
1
Nxënësit dhe teknologjia: Si të ndërgjegjësojmë nxënësit mbi mbrojtjen dhe sigurinë në internet
-
1
Paketa e Pedagogjisë Digjitale – Ndërthurja e teknologjisë me zhvillimin e vazhduar profesional të mësuesve
-
1
Publikimi me rastet e mira te mësuesve
-
1
“MësoVET – Aplikacioni që transformon mësimin në shkollat profesionale”
-
1
Ndryshimet e Moodle 4.0: Si ndihmojnë mësuesit dhe nxënësit në mësimdhënie
-
1
A ndryshon roli i mësuesit në mësimdhënien online nga roli në mësimdhënien ballë për ballë?
-
1
Katër kurse të shkurtër për mësuesit
-
1
Kombinimi i lëvizjes dhe teknologjisë për nxitjen e të nxënit
-
1
Katër kurse të shkurtër për nxënësit tuaj
-
1
Klubet e Inovacionit: Një mundësi e re për të rinjtë e arsimit profesional
-
1
Praktika të mira të digjitalizimit të mësimdhënies
-
1
Webinari: “Ndarje përvojash: Një hap drejt të nxënit gjatë gjithë jetës”
-
1
Praktika Profesionale në Kompani
-
1
Rezultatet e gjurmimit të të diplomuarve dhe të certifikuarve në ofruesit partnerë të S4J, 2020-2021
-
1
Vlerësimi i Planeve të Mësimdhënies të Lëndëve Teorike dhe Moduleve Praktike Profesionale të Vitit Mësimor 2021-2022
-
1
Paragjurmimi i Maturantëve Brezi 2021-2022
-
1
Instrumente për Monitorimin e Kurrikulës së Zbatuar në Institucionet Ofruese të AFP-së
-
1
Perspektiva e Drejtuesve të Shkollave Profesionale mbi Manaxhimin e Institucionit
-
1
Perspektiva e Nxënësve mbi Eskperiencën në Arsimin Profesional
-
1
Nevojat për profesione dhe aftësi të reja profesionale në sektorin e ndërmjetësimit të pasurive të paluajtshme në Shqipëri
-
1
Të rinj Frymëzues – Praktika të Mira nga Nxënësit e Arsimit Profesional
-
1
Udhëzues praktik për koordinatorin e kurrikulave në AFP
-
1
Udhëzues praktik për koordinatorin e zhvillimit profesional të vazhdueshëm në AFP
-
1
Mësim i kombinuar, një zgjedhje efektive për të nxënit në arsimin profesional
-
1
Perspektiva e drejtuesve të institucioneve partnere mbi projektin “Aftësi për Punë”
-
1
Udhëzues për praktikat profesionale afatgjata në biznes
-
1
Vlerësimi i procesit mësimor në shkollat profesionale
-
1
Funksionimi i Njësive të Zhvillimit në institucionet partnere të projektit “Aftësi për Punë” – Raport vlerësimi
-
1
Realizimi i praktikave profesionale në institucionet partnere të projektit “Aftësi për Punë” – Vlerësim vjetor
-
1
Perceptimet e nxënësve për ndërhyrjet e projektit “Aftësi për Punë”- Vlerësim vjetor
-
1
Rezultatet nga gjurmimi i të diplomuarve nga shkollat partnere deri në vitin 2020
-
1
Praktika të mira nga nxënësit e arsimit profesional
-
1
UDHËZUES PRAKTIK PËR KOORDINATORIN E KURRIKULAVE NË AFP
-
1
Novacioni në mësimdhënie gjatë pandemisë: Praktikat më të mira
-
1
Drama në klasë: Të mësuarit përmes imagjinatës
-
1
Mësimi në distancë – Praktikat më të mira nga institucionet partnere të projektit “Aftësi për Punë”
-
1
Raporti mbi funksionimin e mësimit në distancë – Mars 2020
-
1
Raporti mbi funksionimin e mësimit në distancë – Tetor 2020
-
1
Raporti mbi funksionimin e mësimit në distancë – Maj 2020
-
1
Udhëzues për praktikat profesionale në biznes
-
1
Udhëzuesi për planifikimin e mësimit në shkollat profesionale
Regjistrohuni tek buletini i S4J për t'u informuar mbi të rejat e fundit lidhur me projektin dhe arsimin profesional në Shqipëri
Numri i fundit
