Projekt i Agjencisë Zvicerane për Zhvillim e Bashkëpunim SDC
Shkolla “Fan S. Noli” në Korçë: Partneri ynë më i ri
Lexo më shumë
Histori Suksesi në AFP: Punësohen 71% e të diplomuarve
Lexo më shumë
Publikime
  • 1

    Manual Përdorimi për Administrator të Tentants në Platformën MësoVET

  • 1

    Nga vizioni në realitet – Raste të suksesshme të një ore mësimore me platformën MësoVET

  • 1

    Raste Frymëzuese – Praktikat profesionale të nxënësve në Arsim Profesional

  • 1

    Kurse të shkurtra

  • 1

    Provimet e nivelit në arsimin profesional zhvillohen në platformën MësoVET

  • 1

    Zhvillohet maratona e prezantimit të 55 lëndëve të reja në platfomën MësoVET

  • 1

    Webinari: “Digjitalizimi i procesit mësimor nëpërmjet platformës MësoVET”

  • 1

    Zhvillimi i orëve mësimore model nëpërmjet platformës MësoVET

  • 1

    Webinar: Arkiva Digjitale për menaxhimin e dokumentimit shkollor në një sistem menaxhimi të mësimit

  • 1

    Shkolla Hamdi Bushati krijon arkivën digjitale për menaxhimin e dokumentimit shkollor

  • 1

    Transformimi i vlerësimit në shkolla: Si testimet online lehtësojnë punën tuaj si mësues

  • 1

    Programi i Shkëmbimit të mësuesve për të ndjekur përdorimin e MësoVET në mësimdhënien në klasë

  • 1

    Mësuesit kapacitohen për zhvillimin e provimeve të nivelit në platformën MësoVET

  • 1

    Krijimi i bankave të pyetjeve në platformën MësoVET si lehtësues në përgatitjen e kuiceve

  • 1

    Inteligjenca Artificiale në mësimdhënie: si mund të përdorin mësuesit ChatGPT

  • 1

    Kapacitimi i koordinatorëve të Njësisë së Zhvillimit

  • 1

    Nxënësit njihen me ndryshimet në platformën Mësovet

  • 1

    Pse është e rëndësishme të mbështeten mësuesit në përdorimin e TIK?

  • 1

    Kurs i shkurtër për nxënësit tuaj: Si të përpilojmë një CV cilësore?

  • 1

    Platforma MësoVET po vijon të pasurohet me materiale digjitale

  • 1

    Të mësuarit gjatë gjithë jetës

  • 1

    Kurs i shkurtër për nxënësit tuaj: Si të shkruajmë një e-mail?

  • 1

    Përdorimi i videove të shkurtra ndërvepruese në mësimdhënie

  • 1

    Si mësojnë të rinjtë sot?

  • 1

    Rotacioni sipas stacioneve: një orë mësimore ndryshe në lëndën e matematikës

  • 1

    Rotacioni në laborator: aplikimi i njohurive duke u argëtuar

  • 1

    Mësimi i kombinuar si një alternativë e mësimit ballë për ballë

  • 1

    Një qasje hibride: ndërthurja e klasës së përmbysur me modelin e rotacionit sipas stacioneve

  • 1

    6 aftësi që çdo mësues duhet t’ua mësojë nxënësve

  • 1

    Webinar ‘’Qasja kapilare e digjitalizimit në shkollë nëpërmjet Personit Kyç të Digjitalizimit’’

  • 1

    Nxënësit dhe teknologjia: Si të ndërgjegjësojmë nxënësit mbi mbrojtjen dhe sigurinë në internet

  • 1

    Paketa e Pedagogjisë Digjitale – Ndërthurja e teknologjisë me zhvillimin e vazhduar profesional të mësuesve

  • 1

    Publikimi me rastet e mira te mësuesve

  • 1

    “MësoVET – Aplikacioni që transformon mësimin në shkollat profesionale”

  • 1

    Ndryshimet e Moodle 4.0: Si ndihmojnë mësuesit dhe nxënësit në mësimdhënie

  • 1

    A ndryshon roli i mësuesit në mësimdhënien online nga roli në mësimdhënien ballë për ballë?

  • 1

    Katër kurse të shkurtër për mësuesit

  • 1

    Kombinimi i lëvizjes dhe teknologjisë për nxitjen e të nxënit

  • 1

    Katër kurse të shkurtër për nxënësit tuaj

  • 1

    Klubet e Inovacionit: Një mundësi e re për të rinjtë e arsimit profesional

  • 1

    Praktika të mira të digjitalizimit të mësimdhënies

  • 1

    Webinari: “Ndarje përvojash: Një hap drejt të nxënit gjatë gjithë jetës”

  • 1

    Praktika Profesionale në Kompani 

  • 1

    Rezultatet e gjurmimit të të diplomuarve dhe të certifikuarve në ofruesit partnerë të S4J, 2020-2021

  • 1

    Vlerësimi i Planeve të Mësimdhënies të Lëndëve Teorike dhe Moduleve Praktike Profesionale të Vitit Mësimor 2021-2022

  • 1

    Paragjurmimi i Maturantëve Brezi 2021-2022

  • 1

    Instrumente për Monitorimin e Kurrikulës së Zbatuar në Institucionet Ofruese të AFP-së

  • 1

    Perspektiva e Drejtuesve të Shkollave Profesionale mbi Manaxhimin e Institucionit

  • 1

    Perspektiva e Nxënësve mbi Eskperiencën në Arsimin Profesional

  • 1

    Nevojat për profesione dhe aftësi të reja profesionale në sektorin e ndërmjetësimit të pasurive të paluajtshme në Shqipëri

  • 1

    Të rinj Frymëzues – Praktika të Mira nga Nxënësit e Arsimit Profesional

  • 1

    Udhëzues praktik për koordinatorin e kurrikulave në AFP

  • 1

    Udhëzues praktik për koordinatorin e zhvillimit profesional të vazhdueshëm në AFP

  • 1

    Mësim i kombinuar, një zgjedhje efektive për të nxënit në arsimin profesional

  • 1

    Perspektiva e drejtuesve të institucioneve partnere mbi projektin “Aftësi për Punë”

  • 1

    Udhëzues për praktikat profesionale afatgjata në biznes

  • 1

    Vlerësimi i procesit mësimor në shkollat profesionale

  • 1

    Funksionimi i Njësive të Zhvillimit në institucionet partnere të projektit “Aftësi për Punë” – Raport vlerësimi

  • 1

    Realizimi i praktikave profesionale në institucionet partnere të projektit “Aftësi për Punë” – Vlerësim vjetor

  • 1

    Perceptimet e nxënësve për ndërhyrjet e projektit “Aftësi për Punë”- Vlerësim vjetor

  • 1

    Rezultatet nga gjurmimi i të diplomuarve nga shkollat partnere deri në vitin 2020

  • 1

    Praktika të mira nga nxënësit e arsimit profesional

  • 1

    UDHËZUES PRAKTIK PËR KOORDINATORIN E KURRIKULAVE NË AFP

  • 1

    Novacioni në mësimdhënie gjatë pandemisë: Praktikat më të mira

  • 1

    Drama në klasë: Të mësuarit përmes imagjinatës

  • 1

    Mësimi në distancë – Praktikat më të mira nga institucionet partnere të projektit “Aftësi për Punë”

  • 1

    Raporti mbi funksionimin e mësimit në distancë – Mars 2020

  • 1

    Raporti mbi funksionimin e mësimit në distancë – Tetor 2020

  • 1

    Raporti mbi funksionimin e mësimit në distancë – Maj 2020

  • 1

    Udhëzues për praktikat profesionale në biznes

  • 1

    Udhëzuesi për planifikimin e mësimit në shkollat profesionale

Buletini

Regjistrohuni tek buletini i S4J për t'u informuar mbi të rejat e fundit lidhur me projektin dhe arsimin profesional në Shqipëri

Numri i fundit

Buletini 14