Rrjeti i S4J zgjerohet – katër shkolla të reja drejt transformimit

Rrjeti i S4J zgjerohet – katër shkolla të reja drejt transformimit

Projekti “Aftësi për Punë” (S4J) ka hyrë në një fazë të re zgjerimi strategjik duke mirëpritur zyrtarisht katër shkolla të reja profesionale në rrjetin e tij të partnerëve. Ky zhvillim përforcon vizionin afatgjatë të S4J për një sistem të arsimit dhe formimit profesional (AFP) të orientuar drejt tregut të punës, modern dhe të përgatitur për sfidat e së ardhmes.

Ceremonia e mirëseardhjes mblodhi përfaqësues të institucioneve kombëtare dhe ndërkombëtare, përfshirë znj. Olta Manjani, Zëvendësministre në Ministrinë e Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit; znj. Argjentina Grazhdani, Drejtoreshë e Swisscontact për Shqipërinë; z. Philipp Arnold, Zëvendës Shef i Misionit në Ambasadën e Zvicrës; z. Klevis Hysa, Drejtor i Përgjithshëm i Agjencisë Kombëtare për Punësim dhe Aftësi; si dhe z. Eno Ngjela, Specialist Programi në UNDP Albania.

Përfaqësuesit institucionalë ritheksuan angazhimin e tyre të përbashkët për transformimin e AFP-së në një sistem cilësor, gjithëpërfshirës dhe të orientuar nga tregu. Gjatë eventit u nënshkruan edhe planet e përbashkëta të aktiviteteve ndërmjet shkollave të reja dhe projektit S4J, duke zyrtarizuar nisjen e një partneriteti për zhvillimin institucional.

Në fjalën e tij, Menaxheri i Projektit S4J, z. Fation Dragoshi, theksoi se ky bashkëpunim i ri do të fokusohet në tre shtylla strategjike: përmirësimin e cilësisë së arsimit profesional, thellimin e bashkëpunimit me sektorin privat dhe nxitjen e transformimit digjital – si elementë kyç për një sistem elastik e të qëndrueshëm të AFP-së, në përputhje me nevojat e tregut të punës të së nesërmes.

Më tej, S4J organizoi një seminar dy-ditor në Shkollën Teknike Ekonomike Tiranë për të mbështetur shkollat e reja në hartimin e planeve të tyre vjetore institucionale. Ekipet e planifikimit dhe monitorimit nga secila shkollë, ekspertët e transferimit dhe stafi i S4J bashkëpunuan ngushtë për të përcaktuar objektiva të qarta dhe të matshme në tre fusha thelbësore:
– bashkëpunimi me biznesin,
– digjitalizimi,
– zhvillimi organizativ.

Përmes diskutimeve interaktive dhe punës në grupe, pjesëmarrësit analizuan të dhënat e shkollës, shkëmbyen përvoja dhe përcaktuan hapa konkrete për përmirësim. Ekspertët ofruan mbështetje të drejtpërdrejtë për të siguruar që planet e hartuara të reflektojnë si realitetin specifik të çdo shkolle, ashtu edhe qasjen sistemike të projektit.

Në hapje të seminarit, z. Fation Dragoshi dhe znj. Etleva Gjelaj, Drejtoreshë e Menaxhimit të AFP-së në AKPA, theksuan rëndësinë e planifikimit të bazuar në evidenca dhe nevojën për një bashkëpunim të fortë ndërmjet shkollave dhe aktorëve të tregut të punës, si garanci për një zhvillim të qëndrueshëm të sektorit të arsimit profesional në vend.

Ky kombinim i rritjes strategjike dhe planifikimit të orientuar nga evidencat përfaqëson një hap të rëndësishëm drejt ndërtimit të një sistemi AFP gjithëpërfshirës, të qëndrueshëm dhe në harmoni me zhvillimin ekonomik e social të Shqipërisë.